Nieoczywiste ujęcia, które powinnaś zrobić na sesji biznesowo-wizerunkowej, o których być może nie pomyślałaś
Sesja wizerunkowa jest ważnym elementem budowania marki osobistej. Pozwala na nawiązanie relacji z odbiorcami. Profesjonalne i jakościowe zdjęcia mogą być kluczem do zrobienia pozytywnego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach, którzy podejdą do współpracy z Tobą z ufnością. Przyciągające wzrok fotografie na dłużej zapadną odbiorcy w pamięci i pozwolą Ci wyróżnić się na tle konkurencji.
Poznaj swój biznes od kuchni
Oprócz zdjęć klasycznych biznesowych ujęć jak portret warto pokazać poszczególne elementy z życia Twojego biznesu. Odbiorcy lubią oglądać jak od zaplecza wygląda proces powstawania produktu, którym są potencjalnie zainteresowani. Oprócz tego możesz pokazać siebie w trakcie pracy czy przedstawić proces obsługi klienta. Takie ujęcia pozwalają odbiorcom na zwiększenie zaufania do marki, tworzenie z nią więzi emocjonalnej i otwiera możliwość interakcji.
Szparowanie
Jeśli umieszczasz często swój wizerunek w postach dodawanych na media społecznościowe to warto pomyśleć o ujęciach, które wykorzystasz potem w różnego rodzaju grafikach. Możesz przykładowo uwiecznić moment, gdy wskazujesz na coś ręką. Potem łatwo usuniesz tło z takiego zdjęcia, a swoją sylwetkę wkleisz do grafiki będącej częścią instagramowej karuzeli czy zaproszeniem na webinar.